TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE

Condiții generale
Termenii și condițiile generale au fost întocmite în conformitate cu legea privind protecția consumatorului, pe baza recomandărilor Camerei de Comerț și a normelor internaționale pentru comerțul electronic. Magazinul LELOSI (în continuare denumit "magazin online") este administrat de UVECTO d.o.o., furnizorul serviciilor de comerț electronic (în continuare denumit "Vânzător").

Date despre companie: UVECTO d.o.o.,
Număr de înregistrare: 8491526000
Cod fiscal: SI96314460

Prin acești Termeni și condiții generale se definește funcționarea magazinului online, drepturile și obligațiile vizitatorului, utilizatorului și cumpărătorului, și relația de afaceri dintre comerciant și client, în calitate de cumpărător al produselor din oferta magazinului online.

Termenii de livrare
Perioada de livrare pentru toate țările din UE este între 4 - 8 zile lucrătoare. Dacă după 8 zile lucrătoare comanda ta nu ajunge, te rugăm să verifici statusul comenzii și expedierea. Bineînțeles, ne poți contacta mereu. Expediem colete în toate zilele lucrătoare pentru comenzile efectuate pe site în zilele anterioare. Nu suntem responsabili pentru întârzierile asupra cărora nu avem niciun control. Dacă livrarea produselor este întârziată din cauza unui eveniment ce nu poate fi controlat de noi (de ex., întârzieri ale poștei/ale curierului, probleme logistice, condiții meteo nefavorabile), te vom anunța cât mai curând posibil. Dacă la momentul livrării coletului nimeni nu-l poate prelua la adresa ta, și e prea mare pentru a încăpea în cutia poștală, curierul te va anunța despre încercarea eșuată de livrare și va stabili o nouă zi de livrare sau ridicare a produselor. În cazul deteriorării vizibile a ambalajului, reclamația clientului trebuie să fie trimisă către furnizorul serviciilor de livrare în momentul primirii bunurilor. Cumpărătorul unor astfel de mărfuri nu este obligat să le accepte și poate refuza expedierea. Dacă pachetul este deteriorat fizic, lipsesc anumite bunuri sau sunt vizibile semne de despachetare anterioară, clientul (cumpărătorul) trebuie să înceapă procedura de înaintare a plângerii către serviciul de livrare.

Efectuarea plăților
Vânzătorul primește plățile cu VISA, Mastercard și plata la livrare. Vânzătorul folosește un server de plăți verificat, ce poate cripta toate datele cardului tău cu protocolul SSL (Secure Socket Layer). Aceasta înseamnă că nimeni nu are acces la datele tale. Numele care va apărea în extrasul bancar al clientului/deținătorului cardului pentru bunurile procurate pe site va fi UVECTO d.o.o.

Toate prețurile din magazinul online sunt afișate în LEI și conțin TVA, dacă nu se specifică diferit. Toate prețurile afișate în magazin sunt prețurile produselor și nu includ taxele de expediere. Toate prețurile sunt valabile doar pentru comenzile plasate în magazinul online. Prețurile sunt valabile în momentul plasării comenzii și nu au prestabilit un termen de expirare. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prețurile fără o notificare prealabilă.

În ciuda eforturilor Vânzătorului de a asigura cumpărătorului cele mai noi și exacte informații, e posibil ca informațiile referitoare la preț să fie incorecte. În acest caz, și în cazul în care prețul unui produs se schimbă în timpul procesării comenzii, adică, de la momentul plasării comenzii până la confirmarea sa, Vânzătorul este de acord să informeze utilizatorul (clientul) despre noul preț.

Procedura de cumpărare
După plasarea comenzii, clientul (cumpărătorul) va primi prin e-mail un mesaj de confirmare a comenzii, din partea Vânzătorului. Utilizatorul (cumpărătorul) are întotdeauna la dispoziție în magazinul online al Vânzătorului, în profilul său, informații despre conținutul și statusul comenzii. Dacă clientul (cumpărătorul) nu anulează comanda, aceasta se va procesa. Contractul de cumpărare încheiat între utilizator (cumpărător) și comerciant este irevocabil în acest stadiu.

Vânzătorul pregătește produsele comandate pentru a fi expediate în termenul convenit. Prin intermediul poștei electronice, vânzătorul informează cumpărătorul cu privire la politica de returnare a produselor și, de asemenea, este încurajat să informeze vânzătorul cu privire la orice întârzieri. Termenul de livrare poate fi uneori mai lung din cauza numărului mare de comenzi sau a întârzierilor apărute în lanțul logistic.

Dreptul de anulare a comenzii
Clientul (cumpărătorul) are dreptul să anuleze contractul de vânzare-cumpărare fără vreun motiv. Timpul de anulare expiră după 30 zile calendaristice de la achiziționarea bunurilor de către client (cumpărător) sau o parte terță alta decât curierul, care a semnat ridicarea bunurilor. Pentru exercitarea dreptului de anulare a comenzii, cumpărătorul trebuie să anunțe Vânzătorul despre această decizie printr-un mesaj clar ( transmis prin email sau scrisoare). În mesaj trebuie să fie clar exprimat faptul că dorești să anulezi și să returnezi comanda. De asemenea, poți folosi formularul standard și să-l transmiți împreună cu coletul. Îl găsești aici (link). Vânzătorul va efectua rambursarea prin virament bancar către contul de pe care a fost efectuată plata, în cazul în care nu a fost indicată altă metodă de rambursare. De asemenea, Vânzătorul poate ține pe loc rambursarea în cazul în care nu a primit bunurile înapoi sau dovada că ele au fost trimise înapoi.

Produsele cumpărate trebuie returnate Vânzătorului în termen de maxim 14 zile de la data comunicării retragerii din contractul de vânzare-cumpărare. Costurile aferente returnării produsului/produselor vor fi suportate integral de către cumpărător (însă vom oferi un voucher cadou egal cu valoarea costului de expediere). În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare intactă, în ambalajul original, cantitatea exactă, să aibă etichetele intacte, și împreună cu toate documentele care l-au însoțit.

Vânzătorul va încerca să rezolve erorile în cel mai scurt timp posibil.

Politica de confidențialitate
Toate informațiile cu privire la politica de confidențialitate și protecția datelor personale pot fi citite aici.

Obligații
Vânzătorul, prin toate eforturile, va încerca să asigure informații corecte și actualizate în magazinul online. Însă, datele de livrare sau prețurile se pot schimba atât de repede încât Vânzătorul nu reușește în timp util să corecteze informațiile publicate în magazinul online. Deși Vânzătorul încearcă să ofere imagini exacte ale produselor vândute în magazinul online, este indicat ca imaginile să fie tratate ca simbolice. Fotografiile nu garantează proprietățile absolute ale produselor. Datorită naturii serviciului online de cumpărături, produsele ce sunt prezentate în magazinul online adesea evoluează și se schimbă foarte rapid. Ca urmare, pot interveni diferite erori. Te rugăm în mod deosebit să ne anunți despre erorile apărute prin intermediul unui email. Vom depune tot efortul să le corectăm pe toate cât mai repede posibil.

Retururi
Doar tu ești responsabil pentru orice deteriorare a valorii produsului din cauza manipulării, alta decât cea necesară pentru a determina natura, proprietățile și modul de funcționare a produsului. Cu alte cuvinte - poți proba articolul în același mod ca atunci când ai face asta într-un magazin fizic. Dacă articolul este probat mai mult decât ceea ce este descris mai sus, îl considerăm un articol folosit, ceea ce înseamnă că la anularea achiziției nu vei primi decât o parte sau nimic din suma achiziției, în funcție de valoarea comercială a articolului. Prin urmare, pentru a primi suma totală de achiziție, trebuie să procedezi la fel cum ai proceda într-un magazin fizic. Așadar, poți încerca produsul, dar nu îl poți utiliza efectiv.

Reclamații
În cazul unor probleme sau dacă clientul dorește să depună o reclamație, clientul (cumpărătorul) poate contacta Vânzătorul la adresa de e-mail info@lelosi.ro. Procedura de procesare a reclamației este confidențială.

Legea aplicabilă
Acești termeni și condiții generale și toate litigiile dintre Vânzător și client (cumpărător) intră sub jurisdicția legii slovene.

Termenii și condițiile au fost acceptate de UVECTO d.o.o..