Ultimele piese, ultimele prețuri: Explora 👀 Cumpără de peste 450 lei și vom adăuga un 🎁cadou - o bentiță LELOSI la pachet!🎁 35% reducere pentru fiecare a doua unitate din coș! Folosește codul: LELOSI35

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Întrebări generale

Doresc să cumpăr un articol epuizat pe site. Când va fi disponibil din nou?
Alege mărimea cu articolul dorit și dă click pe ANUNȚĂ-MĂ. Când articolul este din nou în stoc, vei primi un e-mail.
De unde știu ce mărime să aleg?
Folosește tabelul de mărimi care se găsește lângă fiecare articol din magazinul online pentru a face alegerea corectă. Dacă nici după verificarea tabelului nu poți decide ce mărime ți-ar fi cea mai potrivită, ne poți trimite un e-mail cu măsurătorile tale la info@lelosi.ro și te vom ajuta cu plăcere
Colanții LELOSI sunt potriviți pentru femeile însărcinate?
Colanții clasici LELOSI au talie înaltă, sunt foarte elastici și nerestrictivi. De aceea atât de multe femei însărcinate îi iubesc. Desigur, depinde și de corpul tău și de mărimea abdomenului. În prima jumătate a sarcinii, mărimea pe care o porți în mod normal ți se va potrivi cel mai probabil, însă în ultimele luni vă recomandăm să alegeți o mărime mai mare. Nu recomandăm colanții din colecția Move, deoarece pot presa un pic burta datorită efectului de compresie.
Colanții LELOSI sunt potriviți pentru antrenament intensiv?
Colecția Move este potrivită pentru antrenament. A fost realizată tocmai în acest scop, deoarece materialul este compresiv și mai durabil și are și cusături mai rezistente. Colanții clasici LELOSI nu sunt potriviți pentru antrenamentul intensiv, deoarece sunt mai predispuși la deteriorarea țesăturii atunci când sunt expuși la presiune datorită moliciunii lor extreme. Vă recomandăm colanții clasici pentru confortul de zi cu zi.
Oferiți atât de multe colecții diferite de colanți. Cum ar trebui să o aleg pe cea mai potrivite pentru mine?
Am pregătit pentru tine un ghid care prezintă diferențele și caracteristicile diferitor colecții de colanți. Suntem siguri că verificarea acestuia vă va ajuta să faceți cea mai bună alegere. Îl găsiți la acest link.
Cum ar trebui să îngrijesc și să spăl hainele LELOSI?
Lângă fiecare articol de pe site poți găsi instrucțiuni și informații despre întreținerea textilelor.
În general, recomandăm spălarea la un program delicat la 30 de grade.
Înainte de spălare, întoarceți hainele astfel încât imprimeul să fie pe interior.
Uscarea în uscător nu este permisă. Prosoapele de plajă sunt o excepție.
Nu mai doresc să primesc e-mailuri promoționale. Cum mă dezabonez de la newsletter?
În pareta de jos a oricărui buletin informativ promoțional poți face click pe link pentru a vă dezabona de la newsletter sau poți ajusta frecvența e-mail-urilor.

Livrare

Când mă pot aștepta să fie livrată comanda mea dacă o plătesc astăzi?
Facem tot posibilul pentru a expedia comenzile în termen de două zile lucrătoare de la primirea plății. În perioada promoțiilor și vânzărilor, timpul de livrare poate fi prelungit, dar încercăm întotdeauna să expediem toate comenzile cât mai curând posibil. După ce comanda a fost expediată din depozitul nostru, timpul de livrare depinde de serviciul de livrare ales.
Ce serviciu de livrare folosiți pentru a trimite pachete și câte zile trebuie să aștept ca comanda mea să fie livrată?
La finalizarea unei achiziții, aveți opțiunea de a alege serviciul de livrare preferat. Poți vedea serviciile de livrare disponibile, prețul transportului și timpul aproximativ de livrare la acest link. Din păcate, nu putem influența viteza de livrare odată ce un pachet părăsește depozitul nostru. Ne puteți contacta oricând dacă întâmpinați probleme cu pachetul. Anunțați-ne despre situație la info@lelosi.ro și vă vom ajuta cât putem de bine.
Unde pot găsi numărul de urmărire al pachetului meu?
Când comanda este gata pentru livrare, vei primi un mesaj de confirmare cu numărul de urmărire al coletului la adresa de e-mail pe care ai introdus-o la plasarea comenzii. Cu acest număr, poți urmări progresul livrării pe site-ul web al serviciului de livrare.
Îmi pot ridica comanda de la Depozitul de colete/Punctul de ridicare?
Atunci când plasați o comandă pe site, din păcate încă nu este posibil să alegeți livrarea direct la punctul de preluare. Puteți aranja acest lucru cu serviciul de livrare cu numărul de urmărire, care va fi trimis la adresa dvs. de e-mail la expediere.

Comandă și plată

Curierul nu mi-a dat factura la livrarea coletului. Este ok?
Curierii nu livrează facturi și nici nu sunt incluse în pachet. După ce coletul a fost livrat cu succes, factura este trimisă automat la adresa dumneavoastră de e-mail.
De ce nu pot aplica un cod de reducere la comanda mea?
Poți utiliza un singur cod de reducere pentru fiecare achiziție. Dacă ai introdus deja un cod de reducere, nu poți adăuga altul. De asemenea, este posibil ca codul de reducere să nu se aplice conținutului coșului dumneavoastră.
Cum aplic un card cadou la comanda mea?
Poți introduce codul cardului cadou la casă în a doua etapă de finalizare a achiziției, în secțiunea prevăzută cu acest scop. Trebuie să introduceți corect toate caracterele codului. Dacă întâmpinați probleme, anunță-ne la info@lelosi.ro și vă vom ajuta.
Cardul meu cadou a expirat deoarece nu a fost folosit în decurs de un an de la cumpărare. Ce pot face acum?
Vă putem extinde valabilitatea cardului cadou. Vă rugăm să ne trimiteți codul cardului cadou la info@lelosi.ro și vă vom ajuta.
Dacă comand un card cadou digital, îl voi primi imediat?
Dacă comandați un card cadou digital și îl plătiți imediat, acesta va fi trimis pe e-mail în termen de 1 până la 2 zile lucrătoare. Dacă achiziționați un card cadou digital și alegeți să-l plătiți cash la livrare, vă vom trimite un card cadou fizic.
Care sunt metodele de plată disponibile pe site?
Metodele de plată acceptate pe site sunt cash la livrare și cardul de credit.
Doresc să primesc o factură fiscală pentru comanda mea. Cum procedez?
Trimiteți-ne informațiile complete despre companie și o listă cu articolele pe care doriți să le comandați la info@lelosi.ro și vă vom trimite o factură proforma. Putem aplica aceleași reduceri care sunt disponibile pe site în momentul creării facturii. Nu este posibilă modificarea facturii pentru o achiziție online care a fost deja efectuată.
Tocmai am plasat o comandă, dar am făcut o greșeală cu selecția și vreau să modific sau să anulez comanda. Ce pot face?
Anunțați-ne imediat solicitarea dumneavoastră la info@lelosi.ro. Dacă comanda dumneavoastră nu a fost încă expediată, o vom anula sau vom modifica dimensiunea articolelor, atâta timp cât acestea sunt în stoc.

Retururi și schimburi

Marimea hainelor primite nu mi se potrivește. Pot să le schimb? Care este procedura?
Desigur, le poți schimba, dacă articolele nu au fost purtate și spălate. Completați cererea de schimb la acest link. Vei primi acolo toate informațiile de care ai nevoie. Dacă ai nevoie de ajutor, ne poți contacta la info@lelosi.ro și vă vom sfătui cu plăcere.
Articolele pe care le-am primit nu mi se potrivesc și nu vreau sa le păstrez. Pot să le returnez? Care este procedura?
Dacă nu ești mulțumită de articolele primite, le poți returna. Completează cererea de rambursare la acest link. Vei primi acolo toate informațiile de care ai nevoie. Dacă ai nevoie de ajutor, ne poți contacta la info@lelosi.ro și te vom sfătui cu plăcere.
Articolele pe care le-am primit sunt deteriorate. Ce pot face?
Vă rugăm să faceți fotografii cu daunele existente și să le trimiteți la info@lelosi.ro. Vă rugăm să includeți informațiile dvs. și numărul comenzii sau al facturii. Vom face tot posibilul pentru a rezolva problema într-un mod care va fi cel mai potrivit pentru dvs.
Am primit un articol greșit. Ce pot face?
Vă rugăm să fotografiați articolele primite greșit și să le trimiteți la info@lelosi.ro. Vă rugăm să includeți informațiile dvs. și numărul comenzii sau al facturii. Vom face tot posibilul pentru a rezolva problema într-un mod care va fi cel mai potrivit pentru dvs.
Anumite piese din comandă lipsesc. Ce pot face?
Trimite-ne lista cu articolele lipsă la info@lelosi.ro și ne vom asigura că le primești cât mai repede posibil. Include detaliile dvs. și numărul comenzii sau al facturii în e-mail, astfel încât reclamația dvs. să poată fi rezolvată cât mai repede posibil.
Vreau să completez formularul de retur de pe site, dar nu știu numărul meu de comandă. Unde îl pot găsi?
Ați primit numărul comenzii în primul nostru e-mail după achiziție, în confirmarea comenzii. Dacă nu îl găsiți, vă rugăm să ne trimiteți un mesaj la info@lelosi.ro și vă vom ajuta.
Când voi primi articole noi pe care am vrut să le schimb/ramburs?
Schimburile/rambursările de articole pot dura până la 14 zile lucrătoare. Odată ce primim returul dvs. și îl verificăm, vom procesa cererea dvs. cât mai curând posibil.